Fixarn

Jag vaknade nyss men har hunnit göra en hel del smått och gott. Rev ur lakanen ur sängen när jag vaknade och slängde ner dom i tvättstugan, håller på att tvätta lakanen jag köpte på IKEA igår så jag kan bädda med dom ikväll. Jag har ramat in en massa kort i ramarna jag köpte, packat upp alla väskor och röjt undan.. dessutom smällde jag precis i mig lite frulle. För ovanlighetens skull.

Idag blire plugga för hela slanten, i alla fall i några timmar. Måste skriva mitt arbete om Kuba, hjälpa Hana med psykologin och fixa lite med projektarbetet.. Usch. Men snart är det slut på skiten.. Inte alls långt kvar till studenten nu! Ska förresten komma ihåg att ringa abc och fråga till vem jag ska vända mig när det gäller studentmössan. Alla andra har fått sina eftersom dom beställde innan mig.. när jag frågar folk på skolan vart jag ska vända mig för att få veta när mössan kommer mm så hänvisar dom till varandra. haha. bra där.

Nä. Kan inte ligga här och göra ingenting. Plugga och sen träna. Kanske passar på att sola ikväll också. hmm. kanske kan vara en idé.


Ääh. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0