Örebro

Kom precis hem från Örebro. Åkte ner dit igår för att träffa mormor och som vanligt dansa på brunnsparken, 4e året i rad jag är där på påskdagen nu. I varje fall, det var riktigt trevligt :) kul att dansa med lite annat folk än vanligt. Oväntat var att Åsa, Madde och Anders var där. Elle va hemma hos Fredrik, första året jag va där utan elle. Lite sugigt men det funkade. Många frågade vart min vapendragare var ;)

På vägen hem passade jag och mamma på att kila in på IKEA där vi köpte en del smått och gott. Till exempel en hylla som jag ska ha ute hos mig i stugan, ska tydligen sätta upp den själv.. eeh? well, det kan bli intressant. Köpte även lite ramar så jag kan rama in korten jag fixade för en gångs skull, är på tiden nu då det var ett halvår sen jag hämtade dom hos fotogubben.

Nej.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jaaa men vist var det helt underbart igår!:D men du glömde väl en person nu....en kille som du saknar lite vaa? som du sällan dansar med? hmmmm vem var det nu igen!;) KRaaaaMA!

2008-03-24 @ 21:42:10
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0