Du är vad du äter

Dagen har varit rätt okej. Var i skolan till runt 14 sen åkte jag och jobbade till 17 hos Claes. Åkte och handlade med mamma och nu ligger jag och kikar på tv. Var just Du är vad du äter, rätt tråkigt program plus att man får dåligt samvete över allt skit man stoppar i sig. Tänkte ta med Åsa på en promenad men hon ville inte, nu ligger jag är och är smällsugen på choklad.

Skulle vart ut och ridit imorgon men nu när det har varit fint väder i några dagar så har höt hunnit torka så det är lika bra att ta reda på det innan det börjar regna igen, blev alltså ingen ridning. Får ta med Cobra ut en sväng på söndag istället :) Riktigt kul att ha börjat rida igen, ut i skogen alldeles själv. Alldeles tyst, love it.

Ska kika på Human Trafficking nu, sen sova.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Oooo nice! du blir vad du äter kan man få lite tankeställare av. Överdrivet över lag dock! Häärligt att rida ute i skogen, det skulle jag också vilja göra!! Kraaaam

2007-08-24 @ 08:20:42
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0