Första veckan avklarad

Japp, nu är första skolveckan helt avklarad (var dock bara halv vecka). Är helnöjd med mitt schema, could´nt be better ;) Hade religion, psykologi och andra kulturer idag, helt nya ämnen alla tre och de verkade faktiskt helt okej allihop. Intressant med psykologi, tycker att vi borde få åka till säters mentalsjukhus-museum och ta en kik på "redskapen" man använde för att få bukt med psykpacienter förr i tiden. På kursen andra kulturer var vi bara fem stycken idag (Jag, Rebecka, Linn, Tillää och Mica), skönt med liten klass. Tror inte att någon av oss egentligen hade koll på vad kursen innebär men det verkar då intressant i alla fall (olika sätt att se på världen och hur man får förståelse för andra kulturer mm) De 80 minutrarna gick smällfort.

Efter skolan jobbas det. Igår hos Claes och idag på Wear It. Anyway, ska upp och jobba om 8 timmar igen men det är lika bra det annars vänder jag bara på dygnet så fort det blir helg och är helt död i skolan under veckorna.

Ikväll blev det som det blev, sover ute i stugan. Har inte tvättat bort smink eller borstat tänderna eller nåt sånt. Hungrig är jag också, men såhär går det när folk beter sig som skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0