Kaffestugan

Ja, kaffestugan är platsen. Om man lägger ihop alla timmar jag suttit och umgåtts med nära och kära där, undra hur många veckor det skulle bli. Var där idag och klämde i mig min krångelsallad. Pastasallad med kyckling minus majs och ärtor plus fetaost, iste till :) For runt på stan med Åsa ett tag, passade även på att handla lite på matekonomen. När vi jag kom hem till Åsa efter våra äventyr fixade vi naglar och jag klämde min pansarfinne.

Nu ska jag packa in mamma och pappa i bilen och styra min kos mot Plintsberg, ska till bror en vända. Blir trevligt, spännande att träffa dom en sista gång innan storken kommer :D

Imorgon ska jag till tandläkaren, hör jag inte av mig efter kl 13.30 imorgon, be mamma ringa en begravningsentreprenör. Kom gärna på min begravning, skriv önskemål om fikabröd i kommentarsfältet här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0