Porrfilmsnaglar

Nu för tiden är mina naglar oftast röda, londonröda till och med. Love it. Idag i cafeterian berättade Nina att mina naglar minsann är porrfilmsnaglar, haha. Riktigt kul tös det där :) Imorgon och på fredag är det dags för oss (SPSP05/SPKU05) att prova ut studentmössor, det kommer jag självklart missa för jag har lyckats pricka in min tripp till sthlm just då. Menmen, kommer sakna vår klass när vi tagit studenten. Man får ta vara på tiden som finns kvar för det är ju trots allt 10 månader kvar :)

Nu lär jag tvätta några maskiner så jag har något att ha på mig i Sthlm. Åsa kommer väl förbi en vända så småningom också, lär ju säga hejdå när jag ska vara borta i hela 4 dagar ;)

Tips.

Rött nagellack från Mavala 39:-

(jag har nr 53. London)


                                   image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0