Riktig kyla

Nu börjar det bli riktigt kallt ute, kylan biter tag i både märg och ben och då är det riktigt kallt, inte shortsväder nu (kom jag på när jag stod och väntade på skjuts hem nu ikväll - i mina shorts). Kollade morgondagens väder på smhi alldeles nyss och det är illa, det är kallare i Mora än i Sthlm både idag och imorgon. Låt mig flytta till Sthlm? Den platsen är bättre än den här, inte nog med att det inte spelar någon roll om man missar bussen för det kommer en ny inom några minuter (här i Mora får man vänta halva dagen) det är varmare också. Älska.

Idag har jag varit ute och ridit, ca 8 km blev det och det är inte illa :) Ska börja rida ute hos Anette varje måndag.
Jag : Ja men tack för idag då så ses vi på måndag igen.
Anette : Ja, hör av dig på söndag så hörs vi om måndag.
Bra där Anette, lärare i svenska och allt, schysst ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa så jag orkar upp till skolan imorgon, jag börjar ju trots allt 13.30 ;)


Kommentarer
Postat av: David Ohlsson

Ja, jag känner också att det börjar bli kallt. Men är det verkligen varmare i Stockholm? Det blir nog snarare att satsa på ännu mer sydliga breddgrader =)

2007-08-27 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0