Sista dagen imorgon

Imorgon är sista dagen i skolan den här veckan för min del, sen tar jag mitt pick och pack och förflyttar mig ner till sthlm. Ska bli riktigt skönt att komma iväg en sväng. På fredag är det provning av studentmössor i skolan så det missar jag ju, menmen. Shit happens. Blev klar med den sista engelskauppgiften idag *tack för hjälpen Jocke* så nu slipper jag tänka på det också, kan lämna in arbetena imorgon och känna mig nöjd med att ha ett VG i slutbetyg i varje fall. Nu är det bara företagsekonomin kvar.

Ska äta och sova, vill inte vara helt död imorgon.

Yngve om historieboken (på göteborgska)
"Ja, den är ju liten ... den är ju inte stoor.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0