Webbisar

Stör miig att det inte läggs ut webbisar som det ska på landstingets hemsida. Bilder på nyfödda bebisar från mora/falu lasarett. Vill ju ha en på Frida. Stör mig även att femman verkar ha havererat på tvn är hemma. Trean är ju skit och på fyran visas beckfilmer som man redan sett, samma filmer går ju varje söndag kl 21.00 varje år såhär dags.

Ikväll har jag i varje fall lagat mat och bjudit hit Åsa och Cristian. Honungsmarinerade kycklingfileér, tsatsiki och hemgjord potatissallad utan klegg, helt vanlig potatissallad med potatis, tomat, ärtor, ruccola och lite sånt. Blåbärspaj till efterrätt, of course.

Efersom att tvn inte vill som jag vill och det inte finns några bebisbilder att kika på så tänker jag läsa klart dom sista 5 sidorna jag har kvar i boken jag läser, sen ska jag börja på en ny. Kl 10 kommer Etoile ringa och väcka mig för att få ner mig på butiken. Kommer hinka i oss kaffe och prata smörja :)

James Blunt - Tears and Rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0