Dagen.

Dagen har gått ut på att sitta och göra inte så mycket alls i skolan. Det är mycket plugg men det är inget som har med lektionstiden att göra, det mesta är inlämningsuppgifter. Drygt.

När jag och mamma satt i bilen på väg till MatEkonomen ikväll och hade radion på så spelade dom Marie Picassos låt, den är bra enligt mig. Ser hennes jättestolta pappa framför mig, sen finalen :) rörda pappor är något alldeles speciellt det.

Under samma bilfärd kom en ambulans med sirenerna på. Det är så jävla obehagligt. Jag börjar alltid spekulera i vad som kan tänkas ha hänt stackaren som behöver åka till sjukan i sån ilfart. Jag får alltid för mig att det är mamma eller pappa som råkat ut för något, eller en nära vän, ett syskon.. Ambulanser är inte alls trevliga. USCH.

Vad händer på nyår då ? *shit vad jag börjar oroa mig för allt just nu* blir det nåt skoj med Åsa, Madde, Anders och dom eller blir det att hälsa på hos Micke och passa på att träffa David och Flo ? Blir det som back in the old days - hummer hemma med mamma och pappa , fira tolvslaget och sen sova tidigt ? Det bästa hade varit en lugn men fin middag med supergod mat och gott sällskap hos någon, slippa bli knaskalas.

Nej, sluta fundera börja sova. Så, godnatt och PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0