Dyrt.

Det är väldigt dyrt att ta studenten. Idag var jag och provade en studentmössa och beställde nåt paket. Där ingick Studentmössa, Champangeglas, Studentpenna, Student-hoodtröja och studentkondomer ;) hela det kalaset gick väl på ca 700 (?) med alla onödiga brodyrer och tryck inräknat. Så fick jag för mig att jag skulle ha student-mjukisbyxor också. Ser ut som hockey eller innebandymjukisar men det är studentmjukisar. Haha. Hela det där kalaset gick väl på närmare 1000 spänn antar jag. Men man tar ju bara studenten en gång. Right? Då får man spendera pengar på onödiga saker ;)

Ikväll ska jag iväg till A en sväng. Kika lite på tv och så bara. Först ska jag umgås lite med mamma och åka iväg till Åsa och köpa mandariner. Haha.. men NU, innan jag gör något annat ska jag skriva klart min svenskauppgift så jag kan göra onödigheter ikväll med gott samvete ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0