Gott nytt år!

image46

Jag vet att jag varit kass på att blogga under lovet, men det låter jag mig själv vara. Det är lov och palla skriva en massa blogg då. På jullov ska man sega sig, fläska och gå upp i vikt - viket är precis vad jag håller på med. I vilket fall så har lovet hittills varit lugnt och trevligt. En mysig jul med familjen, på juldagens kväll var vi *jag, Åsa, Elle, Madde, Annika, Anders, Fredrik, Susanne och Roland* på Stora Björn. Scotts spelade och det missar jag inte i första taget!

Ikväll blir det förmodligen rätt lugnt, finmiddag med mamma och pappa och sen förmodligen vidare till lite kalas. Jag är småförkyld och känner mig jävligt avslagen så jag får se hur kvällen blir. På tolvslaget kommer jag befinna mig nere på kajen.

Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
Postat av: zphanky

Självklart är Scotts bäst (efter dig ;)) , men jag har ju fortfarande ingen skiva med dom att spela, så det får bli Blender ist. Vi syns kanske nere på kajen sen då! ;) Puss & Kram. Gott Nytt År, stumpan!!

2007-12-31 @ 16:26:23
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0