Ja tack.

Det var tänkt att jag skulle jobba idag. Men så blev det inte, när jag vaknade i morse mådde jag rätt okej. Men när jag sen började sminka mig blev jag hur yr som helst, helt galet. Fick lov att sätta mig ner, så fort jag ställde mig upp så snurrade allt.. Jävligt märkligt. I varje fall så tog jag febern och precis som jag antog så hade jag lite feber. Det blev alltså inget jobb för min del idag. Kände mig kass redan igår men jag tänkte att det berodde på att jag knappt ätit på hela dagen och dessutom spenderat flera timmar med att ränna på stan. När jag sen åt fortsatte jag att känna mig avslagen..Dessutom har jag ont i kroppen. Håller väl på att få influensa såhär lagom till jul.

I alla fall så hade jag inte tackat nej till herr Väggö. Mums!


image43

Leona Lewis - Bleeding love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0