Tro det eller ej

Jag överlevde, tro det eller ej ;) fast idag är jag inte på topp, mår typ kiss. massa biverkningar, fast dom sa att det inte skulle vara några problem med biverkningar... menmen. kanske är psykiskt.

Idag har jag i alla fall varit hemma. Sovit, mått dåligt och varit hos Åsa en trudilutt. Lagade mat och åt hos Åsa sen åkte jag ner på stan med mamma, släppte av åsa på sams samtidigt så hon fick sola lite. I varje fall så köpte jag (mamma köpte åt mig) en bh, ett par trosor och ett par jeans med hög midja. Love them. Valde mellan två olika braller, ett par "vanliga jeansfärgade" och ett par svarta. Det blev dom "jeansfärgade". Kom på att jag vill ha dom svarta också så dom ska införskaffas så fort det trillar in pengar på kontot.

Nu - Kika klart på Ugly Betty och sen DH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0