26/7 - 08!

Den 26e juli åker jag, Elle, Madde och Anders till Ullevi på Iron Maiden ;) Fixade biljetterna idag, längtar man eller?!

Dagen har jag spenderat nere på stan. Införskaffat en ljuslila t-shit med sött tryck på från JC. Var till och med halva priset så det enda jag betalade var 64.50 ;) Sprang runt med Elle ett bra tag, sen kom Suss ner och Elle åkte ut i skogen med Maggie och plockade lingonris, varför vet jag inte. Sånt gör väl typ föräldrar? Sött i alla fall :) jag och Suss klämde i oss varsin Tacosallad på kaffestugan sen gick vi vidare på stan. Hittade en grå kjol och en mörklila lång kofta, båda plaggen från HM. Nu ska jag skriva ett mejl till min storebror och berätta om mina klädfynd på stan och hoppas att han har lust att ge syster ett presentkort eller liknande i födelsedagspresent ;)

Ikväll kommer jag plugga hela kvällen. Kultur och idéhistoria för hela slanten. Jag, Mica och Tilly skriver ett arbete om teatern under antiken. Rätt intressant men jobbigt att hitta rätt och bra fakta. Bara att jobba på :) Tänkte kolla om Suss kanske har lust att plugga tillsammans med mig?

CSI senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0