Götene

Igår var jag och tävlade i götene med Mattias från Sthlm. Ny partner med andra ord.. Gick bra för att inte ha tränat nåt alls innan. Vi är nöjda med vår fjärdeplats och hade kul :)

Eftersom jag åkte till tävlingen 7 igår morse och kom hem strax efter ett inatt så är jag helt slut. Inte så konstigt när man har dansat en hel dag och åkt 74 mil bil. Nu har jag fått sova i alla fall, men slö är man ju.. Passade på att åka in till storebror i Mariestad på vägen hem från tävlingen igår. Lånade duschen och fick mat, fick ju även träffa Nils och Oscar <3 älsklingar.

Idag blir det en trip ner till Borlänge, kupolen är målet. Ska köpa ett par skor som jag har lagt undan, dessutom är jag i ett akut behov av ett par nya mjukisbraller. Hittade ett par på HM i mora men dom var slut i min storlek, i alla fall den färgen jag ville ha. Plus att jag har hittat en klänning som jag vill ha på Gina Tricot. Svart partyklänning som kommer passa grymt bra ihop med skorna jag har lagt undan.

Älsklings-David, du ska få en bild :)

Kommentarer
Postat av: S

dålig på att uppdatera nu för tiden såg jag

2007-11-30 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0