Hej mitt vinterland.

Eller hejdå. Jag vaknade i morse och kollade ut genom fönstret, det första jag såg var snön. Då drog jag täcket över huvudet igen och försökte somna om, vilket inte gick så bra. Vem kan sova gott när man vet att det första man möter när man vaknar igen är snön?! Jag hatar snö.

Jag är dålig på att blogga. Trots mitt ynka inlägg varje vecka har David fortfarande kvar min blogg som startsida. Tack David.

Annars då..? Jag är sjuk, halsont och feber. Jag har alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid för allt. Nu ska jag tvätta och sova.

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: David

Snöfyllt här idag också, och jag känner som du.
Jag ska fortsätta tjata på dig så att du skriver lite oftare ändå ;)

2007-11-08 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0