Jo men så att det ...

Ja, vad säger man. Just nu kan jag inte bestämma om allt går bra eller dåligt, inte heller om jag mår bra eller dåligt heller för den delen. Alltkör ihop sig men det är bra saker som kör ihop sig och krånglar till det. Ääh, jag vet inte. Jag tänker ge allt tid och ta det som det kommer helt enkelt, men det kommer jag inte klara med tanke på det tålamod jag är utrustad med - dvs inget alls.

Annars då... Hästarna mår bra, dansen går sådäär. Igår gick det inte alls bra på dansträningen, kändes som att vi var i D igen.. Det gick skit helt enkelt. Jag och Mattias har varit på topp ett bra tag nu, det har gått bra på träningar och tävlingsresultaten ska man väl inte klaga på. Nu är vi i en svacka, hatar svackor. Helt onödiga. Menmen. Bara att bita i det sura äpplet och fortsätta träna antar jag?

Helgen har varit helt lugn, bara legat hemma och latat mig. Kollat på en massa tv och tvättat. Såna helger kan man behöva. Skönt att inte ha något planerat utan bara ta det som det kommer. Egentligen hade jag planer för helgen som nyss var men det blev inte som jag/vi tänkt oss. Synd, men bra att ta det lugnt ibland också.

Plugga nu. Skolböckerna vet man i alla fall vart man har. Det är alltid något.

Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0