Promdress.

Ja, jag är fortfarande sjuk. Har feber, ont i halsen, är yr och kallsvettas. Mår kiss helt enkelt. Blir ingen tävling för min och Mattias del i helgen med tanke på att båda faktiskt inte mår bra, plus att hans medicin som han äter stod med på dopinglistan.. Skulle dom göra dopingtester på tävligen åker han dit och får inte tävla på två år. Det är det ju faktiskt inte värt. Få dansa några minuter för att senare inte få dansa alls.

Trots min sjuka åkte jag och mamma till Borlänge igår och kikade på balklänningar. Jag hittade två stycken. En ljusgrön vårig och en röd/plommon som var, ja inte vårig i alla fall. När jag var där tog jag kort på klänningarna med mobilen, eftersom jag mitt smartass hade glömt kameran hemma. Idag ska vi åka ner igen och kika på pjäserna, med kameran och så tar jag med mig Annika som smakråd. Kan inte bestämma mig alls, det enda jag verkar kunna bestämma mig om är hur jag vil ha håret på balen. Folk tycker säkert att jag är bakom flötet när jag börjar jaga klänning redan i November när balen inte är förrän i Maj. Men men, vad gör man inte för att få den klänningen man vill ha?!

Nu ska jag fixa i ordning mig så jag är klar när mamma kommer hem från jobbet. Jag mår kiss.

Ikväll ska jag göra spagetti och köttfärssås och kolla på Idol. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag mår kiss! :) det var ett roligt uttryck! krya på dig!

2007-11-09 @ 12:12:09
URL: http://hanisbananis.blogg.se
Postat av: Spunk

Jag tyckte du var lika fin i båda klänningarna! Dom var snygga på två olika vis. Vad sa bror då?

2007-11-09 @ 21:18:36
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0