Vinter.

Då var ännu en skolvecka avklarad. Det har gått både bra och dåligt och nerverna har spökat av och till, menmen. Nu är det helg i alla fall :)

Den riktiga snön kom i veckan också, jag tror att den kommer ligga kvar *tyvärr* Kämpigt att pulsa i 3 dm snö när man går till skolan, men det hör väl till antar jag. Det ser ut som en julsaga ute i varje fall. Nu vill man ha nån att mysa med i mörkret.

Ikväll blir det bakning med tjejerna (plus Mats och Simon?) hemma hos Suss. Ska bli mysigt att bara kunna umgås och inte tänka på och oroa sig för skolan. Den här helgen ska jag bara göra sånt jag vill göra :)

Snart är det lucia, har ju börjat på kören i skolan så nu har man en massa låtar på hjärnan som man går och nynnar på hela dagarna. Tänk om man skulle ha börjat i mirandakören också, det hade varit kul att gå med i det "riktiga" luciatåget och inte bara i skolans. Men det är väl lite sent påtänkt nu antar jag? anyway, det hade varit kul.

Nu ska jag äta något och kika lite på tv innan det är dags att bege sig hem till fröken Rudberg.

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0