You look so fine...

... and I really wanna make you mine. Det är inte långt kvar nu, bara 6 dagar :)

Dagen har varit rätt lugn. Dansade nån timme på öppet hus i skolan sen begav jag mig hemåt igen, duschade och somnade.. Ikväll har vi ätit god mat  och druckit vin. Jag, mamma och pappa.

Är väldigt missnöjd med mig själv just nu. Vet inte riktigt varför, jag känner bara att just nu kan jag prestera bättre än jag gör inom både dansen och skolan. Jag är i en svacka och jag hatar att vara i svackor. För mig finns inte svackor. Jag vill bannemig vara på topp jämt, inte jämfört med alla andra i typ klassen och på dansen utan på topp så att jag känner mig nöjd och det är jag inte just nu. Vet som sagt inte varför. Däremot kan jag känna mig nöjd med att jag börjar känna mig säkrare med vad jag vill och inte göra efter gymnasiet. Vi ska ju trots allt söka in till olika högskolor och universitet i April, det är bara drygt fem månader kvar.

Jag ska inte ägna mig åt något där man löser mycket problem eller räknar matte. Matte och problemlösning är inte min grej, jag vill lösa problemet och ha det löst och hålla mig till det sen, inte få ett nytt problem att lösa så fort jag fått ordning och reda på en grej. Nej, problemlösningar är skit. Däremot har jag fått höra att jag kan snacka och få folk att köpa saker. Misstolka inte nu, jag ljuger inte och så, jag kan få folk att tycka som jag. Det är två olika saker. Vill jag sälja något så fokuserar jag på det och bara det tills jag fått som jag tänkt. Så är det. Marknadsförning och försäljning kanske kan vara något för mig? Visst, ska man sälja får man lov att räkna till viss mån, men det finns det hjälpmedel för.

Nu snackar jag bara en massa igen. Vem bryr sig?

Ska lägga mig och läsa lite nu. Har läst ut da Vinci koden och börjat på Henning Mankells mördare utan ansikte. Eller ja, börjat och börjat. Har väl läst 170 sidor i alla fall. Åsa, tack för att du fick mig att börja läsa böcker. Hun <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0