Bakläxa

Ja, jag vet.. Jag får bakläxa i bloggande just nu. Helt värdelöst, men ska jag vara ärlig sitter jag inte särskilt mycket vid datorn på dagarna, i alla fall inte den här veckan. Har så fruktansvärt mycket att göra i skolan. Det här blir med andra ord ett kort inlägg.

I morse gick jag upp tidigare än vad som egentligen hade behövts eftersom jag började skolan 13.30. Jag gick upp vid 10 och fortsatte målningen med mina möbler så att det skulle hinna torka tills ikväll, vilket det har gjort. Jag håller på att småfixa min lilla stuga lite, mysfixa inför vintern. Köpt nya överkast, håller på att sy nya gardiner och prydnadskuddar, målat möblerna så att alla är i samma färg - vita, ska även köpa nya lakan när det känns som att plånboken (mammas plånbok) orkar med. I varje fall, jag började skolan 13.30 och hade en lektion, efter det tog jag bussen ner på stan och fikade med Martina. Skönt att vi har lagt all skit och allt bråkande bakom oss och börjat om på ny kula, Martina Östling :)

Nu - fortsätta plugga.

Åsa och jag
image30

Timbaland - Apologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0