Christina Blanco

Fyfan, kärringjävel. Christina Blanco, min förra engelskalärare, bad mig göra några extrauppgifter under sommaren och lämna in efter sommarlovet för att hon ville höja mitt betyg. Nu har jag gjort uppgifterna i tid och lämnat in dom veckor i förväg (i slutet på augusti och dom skulle vara inne 15 september). IDAG kommer hon fram i korridoren och börjar käfta om massa struntsaker, ordval och liknande, och menar att det kan hända att jag får lov att göra ännu fler uppgifter. När jag då säger att hon får lov att säga till mig i god tid om jag ska göra uppgifterna eller inte kollar hon på mig och säger "Står du och ger mig order?!" NEJ, men kom igen. Jag har en hel kurs företagsekonomi att plugga själv också. Jag ger dig inte order, jag ber dig att säga till mig i tid. Hur man än gör när man har Christina kommer hon hela tiden på nytt skit att gnälla om.

Idag ska jag i alla fall städa mitt rum och bara ta det lugnt, kl 06.30 imorgon bitti är det samling på Willys för oss som tävlar. Ska till Ludvika på tävling, fast det är bara jag och Mattias som ska dansa imorgon, alla andra paren på söndag :) Ska bli kul kul kul att vara på tävling en hel dag, faktiskt, vissa personer kommer ju vara där ;)


Puss så länge.


Kommentarer
Postat av: Spunk

jag håller tummarna för dig i morgon gumman!! Puss!

2007-10-12 @ 20:58:15
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0