Grattis hun.

Grattis på födelsedagen Åsa. och tro inte att jag höll på att glömma för det gjorde jag inte. Ha en fin dag med afrikanerna nu, sen pallrar du dig hem imorgon.

Jag skriver massor om Flåsa nu, men hon har varit borta länge.

Annars då.. Skolan går bra, bilen också ;) haha. Rätt mycket plugg nu ett tag men man får stå ut för man har igen det sen ändå. Dansen går sådär, tränar inte alls så mycket som vi borde göra, menmen. Vill han inte så är det väl så. Peter har varit borta en vecka så det har varit jag, Elle och Mattias som har hållt i kurserna och det har varit superkul, specielt när kursdeltagarna säger att man lär sig mer när vi håller än när peter står och pratar.. Ikväll håller jag och Elle sista kursen innan Peter kommer tillbaka, det är vidarekurs och musikanpassning står på menyn.

Dom sa att det skulle komma snö idag men det ser inte så ut. Hur bra som helst, hatar hatar HATAR snön. Den duger bara till att åka skoter på annars är den värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0