Kass

Jag vet, jag är kass på att uppdatera min blogg. Helt värdelös faktiskt, men det är ju så att jag har inte tid. Pluggar , tränar , jobbar osv. Ska precis gå och lägga mig, lär behöva sova för det kommer bli en jobbig helg. Imorgon kl 12.24 går mitt tåg till Sthlm, är framme 16.16. Så fort jag kommit fram är det raka spåret till Sundbyberg som gäller för att äta och göra i ordning mig. Kl 21 ska vi vara på Yesterday i Vallentuna och dansa (Jag, Odd, Eva, Anna och Henrik). Scotts spelar <3 Efter dansen bär det av direkt till Mora igen mitt i natten. Kommer vara i Sthlm ca 9 timmar ;) På Lördag är det dop som gäller, lilla Frida ska döpas. Söndag - mamma fyller år, alla syskon med respektive tjejer och barn kommer på middag och presentöppning mm. Alla barnen har ju fyllt år sen vi såg dom sist så det lär bli ett jäkla liv här hemma :) På söndag kväll är det kurs + träning som gäller, as usual.

Nu är jag jättetrött. Jobbat hela dagen och haft kurs. Kom på att imorgon far Åsa till Tunisien med Madde, dom ska vara borta i en hel vecka :( Fan Flåsa, du får inte dra sådär.. Hoppas ni får det fint i värmen tjejer och det är bäst för dig att du har massa kul att berätta när du kommer hem Flåsa. En hel vecka utan att Åsa är hemma. Fy fan.

Puss & Godnatt.

Jag & Åsa, ej i våra sinnens fulla bruk.

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0