Körigt

Just nu kör allt ihop sig. ALLT.. Inte alls kul, men det är väl bara att ta tag i saker och ting. Grejen är bara att jag orkar inte, jag är helt slut. Trött i kroppen och självdiciplinen är inte på topp.

Bra är i alla fall att jag och mattias kom 2a av 17 par på tävlingen i helgen. Äntligen var det vår tur att ta hem lite u-poäng. Bara 3 kvar till A nu :) Kul att träffa allt folk på tävlingen också. Tränare och dansfolk man i vanliga fall bara träffar på utedans. Så var ju R där också, ett stort plus i kanten.

Nej, Annika kommer vilken sekund som helst, ska göra lite ärenden sen hem och plugga plugga plugga. Hoppas att jag pallar göra klart allt nu. Det är jobbigt när allt kör ihop sig men det som inte dödar härdar. När man har klarat av något man egentligen trodde att man skulle misslyckas totalt med känner man sig ganska duktig. Jag vill känna mig duktig.

Nu får du ta dig hit finast. Snabbt, jag behöver kramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0