Lov

Nu börjar lovet. UNDERBART.. en hel vecka utan plugg och tidiga morgonar. Bara ta det lugnt och umgås med folk man inte hinner träffa så ofta annars.

Imorgon och på söndag blir det kurs, jag och Odd ska hålla. Emilia ska hjälpa till. Ska bli kul :) Så ikväll kommer Eva , Odd , Anton och Emilia hit. Längesen man träffade dom nu. Saknar Odd och Eva, massvis <3

Maran i Hudik börjar ikväll och det känns allvarligt talat ledsamt att inte vara där. Nu har jag missat två maror på rad. FANFANFAN! Får satsa på Övik i Februari istället. Men det är jobbigt att inte vara där ikväll. Första maran jag och min vapendragare Elle åkte på var Hudik för exakt ett år sen. Kommer ihåg allt som om det var igår. FAN att jag inte är där ikväll. Träffa alla, dansa med alla. Jag saknar er, allihopa.

Bild på mig och Elle från Hudik förra året.


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0