Mys och frys.

Jag vet, jag är fortfarande lika kass på att blogga. Men jag jobbar på det.

I morse vaknade jag kl 8.30 helt utvilad, det är ovanligt men idag hände det. Jag la mig strax efter 23 igår så jag sov rätt många timmar och vaknade på ett strålande humör. Först hoppade jag in i duschen och åt frukost sen runt halv 10 kom Annika och hämtade mig. Vi for ner och ställde oss i kön till HM som öppnade i Mora idag. De öppnade inte fören klockan 11 men de 100 första som kom dit fick ett presentkort på 200 att handla för, så kl 9.45 stog jag och Annika i kön och frös, som fan faktiskt. Huuur kallt som helst var det, men rätt mysigt ändå att stå där och mingla. Mys och frys :) När de väl öppnade fick vi våra presentkort och började kika i butiken. Jag hittade en tunika/tröja (?) och ett par örhängen. Annika köpte ett par örhängen och några halsband, tror jag. Medan vi var på stan passade jag på att lämna in lite bilder på en USB på berglunds så jag kunde hämta ut dom på "riktiga  bilder" senare idag.

Det var skönt att komma hem och värma sig när vi hade varit på stan och sprungit runt hela dagen. Runt 14 (?) kom Jon hem till mig så åkte vi ner på stan, hämtade ut korten och jag köpte ett par leggins. Behövdes. Jag kände mig flitig och for upp till Claes och jobbade 2 timmar efter min sväng på stan med Jon.


Har alltså hunnit med mycket idag. Korten, kläderna, träffa Jon en sväng, jobbat, pluggat.... Listan kan göras lång ;)


Imorgon åker Elle, Åsa, Madde och Anders till Hudik på maran. JAG VILL OCKSÅ. Men jag kan inte. Odd, Eva; Emilia och Anton kommer hem hit i helgen. Ska hålla kurs och greja så jag måste ju vara hemma och ta hand om mina gäster. Synd att det inte gick att planera in kursen någon annan helg så vi kunde ha åkt till Hudik istället men shit happens.


Imorgon är det 3 veckor tills Richard kommer, den 16e till 18e november har jag alltså besök ;) Låt nu dom här tre veckorna gå fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0