Skit i byxorna, du luktar svett !

Vaknade 11 i morse, riktigt skönt att sova ut länge efter en såhär hektisk helg. Hann precis duscha och sätta på mig kläder innan bror (Martin), hans tjej och deras barn ringer på dörren. Efter ett tag kommer även min andra bror (Robert), och hans Malin på besök, självklart har dom bebisen med sig. Vi sätter oss vid bordet allihop och börjar äta. Efter ett tag kollar Martin på mig och säger "Fan, du luktar svett!" och ler på ett sätt bara ett syskon kan göra, småelakt. Jag blir självklart skitsur eftersom jag precis kom ut ur duschen, efter ett tag byter han leende till ett snällt leende och säger att jag inte alls luktar svett utan i själva verket luktar jättegott. Jag och mina syskon tjaffsade aldrig när vi var små men det gör vi nu, det här var inget stort tjaffs men det var ett exempel på hur vi beter oss nu. Men ändå, jag älskar mina syskon <3

Peter, vår tränare, var bortrest idag så ikväll är det jag och Elle som har hållit i tävlingsträningen. Min vapendragare och högra hand :) Gick bra faktiskt, hoppas att dom andra dansarna inte tyckte att vi var hemska när vi tvingade dom att dansa hela tiden. Det är faktiskt så att dom flesta tävlingsdansarna i vår lilla dansklubb har världens kassaste kondition, så ikväll var det ingen vila. Man får ju inte bättre kondition av att vila ;) Alldeles i början på träningen säger Tobias "Fan, mina byxor sitter alldeles för tight i midjan, kan knappt andas!!" Jag min nöt skriker "Skit i byxorna!" Haha. Inte jättekul egentligen, men men ;)

Ska gå ut i min lilla stuga nu och plugga en sväng, läsa lite i da Vinci koden också. Blir fan aldrig klar med den där boken. Har bara ungefär en fjärdedel kvar nu så det är lika bra att läsa på.

Förresten, min kära mor fyller år idag. GRATTIS ÄLSKLING.

Puss & Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0