älskade femman

Den är tillbaka, nu ännu bättre. Tvkanalerna har krånglat riktigt ordentligt hemma hos oss på sistone, men idag hände det. IDAG, den 10/9 2007. Jag fick in en alldeles egen digitalbox (eller parabolbox, vad heter det?) i mitt rum. Min femma är tillbaka <3

Jag har även gjort klart och lämnat in de uppgifter som skulle lämnats in förra veckan när jag var sjuk, skönt. Nu kan jag fortsätta med den här veckans elände. Lär skriva en hel roman om socialpsykologi verkar det som. Jag gillar henne inte, den där Lisbeth.

Man kan fråga sig varför man bloggar. Man skriver om ditt och datt som är både tråkigt och onödigt för anra att veta, skriver och frågar sina läsare om saker man själv inte kan komma på något vettigt svar till men man får ändå inga kommentarer av läsarna. I helgen fick jag en där det var nån pys som tyckte att jag inte missade något på Wasa i lördags förutom personen själv.. Namnet var "S".. Tur att jag får veta vem jag har missat, hur ska jag nu se till att inte missa den nästa gång? Jag vet nu i alla fall att jag har en trogen läsare, och det är David som för övrigt har min blogg som startsida. Det värmer, David.

Kommentarer
Postat av: David

Wiiee - mitt namn står på internet! Jag är en kändis

2007-09-10 @ 23:51:47
Postat av: S

haha

2007-09-11 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0