Bra dag

Idag känns det  som att det kommer bli en bra dag. Det är inte snorkallt ute även fast det blåser, jag har vaknat och gått upp i tid.. Startade dagen med en 40 minuters promenix, utan frukost innan. När jag kom hem bytte jag om och åt frulle, for ner på stan med Åsa och solade. Så nu är man lite brunare i alla fall :)

Ska duscha och plocka ordning lite här hemma innan jag går hem till Åsa för att plugga, tråkig företagsekonomi. Men men... man måste. Lär åka upp på Matekonomen och handla också, bestämt mig för att börja äta nyttigare och så vitt jag vet så har vi inget nyttigt hemma?

Idag flyger mamma till USA. Först till Chicago sen vidare till Phoenix. Hon ska vara borta i hela två veckor. Det är jag och pappa hemma nu, märker att vi inte bråkar lika mycket när vi är ensama och det är väl tur det, annars vet man inte hur det hade slutat.

Duscha nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0