Helg

Äntligen helg. Så skönt att få sova, träna, plugga och bara ta det lugnt hemma :) Självklart har jag lyckats igen, säger inte med vad men det är jävligt onödigt och gör jävligt ont. Tur att man har en Åsa som kommer förbi så fort man ringer och gnäller, tack hjärtat :)

På måndag kommer mammsen hem från USA. Jag och pappa har varit själva i två och en halv vecka, blir skönt att hon kommer hem men visst har vi haft det bra här hemma ändå. Igår när jag var grinig på att datan inte funkade så kom pappa in i mitt rum och frågade om jag ville att han skulle handla något, jag skrek nej och var jätteotrevlig som vanligt. Efter ett tag knackade han på min dörr igen och kom in med glass "Kom så äter vi glass och bara pratar?" Sjlvklart pappa <3 I varje fall så fyller mamma år på fredag och jag har kommit på värsta presenten som jag håller på att fixa. Ska inte köpa något, eller ja delvis, men göra själv också. Perfekt :)

Har Historieprov på onsdag, jag borde plugga och det ska jag. Ska plugga, äta mat och läsa da Vinci koden resten av dagen. Lär ta mig igenom den där boken, har fastnat lite.

En bild på min tokigt underbart söta brorsdotter Frida.

           image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0