Helgen

Den här helgen har varit skön, alldeles lagom. Legat hemma och kollat på film, varit ute och fikat, gått på stan... Igår blev det lite festande, en sväng på förfest hos Sus med tjejerna sen vidare till Wasa där det gick som det gick. Kom in alldeles galant, fick stämpel. Började hänga av mig jackan i garderoben och precis då kommer min BROR och slänger ut mig. Fyfan, jag hatar dig, allvarligt talat. När jag väl tagit mig in och blivit insläppt av dom andra vakterna kommer han och förstör allt. Äää. As.

Köpte min Ralph-parfym i alla fall. Sus tycker att den luktar fjortis/dateparfym men det skiter jag i, jag älskar den ;)

Har suttit och pluggat ända tills nu, tidigare ikväll hade jag första danstränigen för säsongen och det gick alldeles galant. Rummet har även städats idag, bytt lakan så nu kommer det bli nice att lägga sig i en renbäddad säng och sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: S

du missa inte mycket inne på wasa kan jag ju säga, förutom mig då

2007-09-10 @ 06:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0