Kikarn

Har gjort klart alla läxor jag behöver göra idag, rätt skönt att kunna göra vad man vill resten av dan :) Passar på att kika lite kläder på Ellos och GinaTricot. Hittade en massa koftor jag vill ha på Ellos men sen när jag gick in på GinaTricots hemsida hittade jag ännu mer. Måste faktiskt gnälla på att dom har gjort om sidan, inte alls lika bra som den var förr. Hittade i alla fall en kofta, mössa och halsduk som jag vill ha. Nu är det bara att vänta på att mamma ska komma hem från USA med lite pengar, ta bilen med Åsa och fara ner till Kupolen :)

Ska ut på en promenad med Åsa nu, skönt att få lite luft ibland. Sen blir det tv. Det är ju DH <3

Pink - Leave me alone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0