las vegas

Imorgon far min mamma till Stockholm för att på lördag morgon flyga till Arizona, Las Vegas baby :) Jag gillar det inte, att vara hemma utan henne i 2 veckor menmen, shit happens.

Hela den här dagen har gått åt till att plugga. Svenska och psykologi, blev klar med båda arbetena så nu kan jag ta helg med gott samvete. Är väldigt trött nu men det är ju sista dagen imorgon sen blir det sovmorgon. Känns skönt att plugga och bara ägna sig åt det på dagarna faktiskt, eller inte hela dagarna men nästan.

För övrigt har jag varit på Kaffestugan med Åsa idag, pluggade medan vi fikade. Hittade dessutom en tröja (eller vad man ska kalla det, jacka?) på JC som jag köpte, hur nöjd som helst. Ikväll tog jag mig en paus från skolböckerna och gick en promenad med Åsa, skönt att få lite luft :)

Ska sova nu. Har ont i axlarna, massage någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0