A lot of things to do..

Idag känner jag att jag har fått riktigt mycket uträttat. Jag bytte musiken i mp3n och gick en långpromenad mitt på dagen *en och en halv timme* i solen. Så skönt! Nu börjar det verkligen bli vår. Folk har tagit fram sina cyklar, mötte flera stycken med cykelkorgar med hundar i - om inte det är vårtecken så vet inte jag?! Blev alldeles matt när jag varit ute och gått, höll på att somna när jag kom hem. Dock tog jag mig i kragen och lagademat - nyttig mat ;) När mamma kom hem åkte vi ner på stan, köpte lite kläder *ett par jeans, en tröja och en blus*, lämnade iväg balklänningen, tvättade bilen och så solade jag. Börjar få mig lite färg nu.. :) Ikväll ska jag tvätta det sista, plugga en sväng och packa för imorgon, då åker jag!

Min bror ringde idag och frågade vad jag vill ha i studentpresent.. Hur ska jag kunna veta det? För det första har jag aldrig tagit tudenten förr. För det andra vet jag inte vad jag kommer behöva när jag flyttar i och med att jag inte vet vart jag hamnar... Detta är inte lätt. Man kan ju inte önska sig en kofta *tydligen*.. Det måste vara något viktigt.

Jag måste även säga att det inte finns många som skriver en så intressant blogg som min vän Tommy. Gårdagens inlägg "Eldorado, promenader och flygfisk!" får 4 toasters.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag fick koppar och micro. du vet sånna saker som är tråkigt nödvändiga... micron används ju iof inte idag,men det är en fin prydnad :P Kom hit så får du se;) Just det det gör du ju om 19 timmar :)

2008-04-17 @ 23:11:07
Postat av: Fia

Jag gav en nära vän en stor studsmatta en gång! :)
Han blev jätteglad! Önska dig nått kul! ;)

2008-04-18 @ 17:45:48
URL: http://filosofifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0