Absolut ingenting.

Idag ska jag skriva om absolut ingenting. Det händer inte så mycket mer än så just nu. Visst är Odd och Eva här nu och det är kanon men det är lite av en självklarhet att träffa dom.. dom är ju i princip familj <3

Har mest sovit och shoppat med Eva idag. Latat oss... Nu ska vi surra lite och äta. Jag lär plugga en sväng och sen blire dans ikväll. Ärligt talat är jag inte alls särskilt sugen på dans. Jag vill mest bara ligga. Tror ärligt talat att jag börjar bli suk. Känner mig lite febrig, seg och är inte pigg på något alls. Uua.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och klaga.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

5 dagar ;)

2008-04-13 @ 16:55:47
Postat av: Tommy

Nejdå inte är du något sjuk, håll emot!!!! Jag har fasiken varit sjuk i 3 veckor nu, tog säkert din bit också, så du slipper!:)

KraaaM!

2008-04-14 @ 14:57:23
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0