Att uträtta saker.

Det har jag varit bra på idag - att uträtta saker. Jag kom *nästan* i tid till skolan, jag hann till och med packa träningskläder och äta frukost innan ;) Jag gjorde klart mitt linne på modet och började på en klänning. Jag tränade direkt efter skolan, dessutom har jag gjort klart min filosofi. Efter träningen handlade jag med mamma och nu har jag precis lagat mat. Ska tvätta några maskiner och försöka skriva klart psykologin. Som ni hör kommer det bli svårt för lilla jag att lägga mig i tid ikväll. Men det ska jag!

Jag gick till statoil med Nina på lunchen idag för att köpa snus och kaffe. På vägen dit tar Nina en snus ur sin dosa som hon trodde var slut men det visade sig att det var en del kvar, alltså hade hon egentligen inte behövt köpa snus.. Anyway, Ninas tanke var fin i alla fall - "Det är bättre att ha än att inte ha." och det är sant. Må jag säga. Klockren kommentar.

Helgen spenderades hos Andreas i Karlstad. Mycket trevligt. Måste tipsa om filmerna Blood diamond och Surfs up. Asbra. Kom hem från Karlstad igår eftermiddag och pallrade mig iväg till träningen på kvällen, styrkepass en timme och en timmes box med Suss. Skönt att röra lite på sig. SM, Balen och beach 08 närmar sig.. Inte för att man kommer hinna bli fit till SM men man kan ju alltid hoppas och tro ;)

Duscha, tvätta, plugga.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Spunk

Blood Diamond är ju grymmt bra, hemsk, men bra. Härligt att höra att du haft en bra helg! ;)

2008-04-22 @ 22:03:24
Postat av: Andreas

Ja grymt bra filmer, med bra sällskap så blir de än bättre ;) Tack för en myysig helg!!

2008-04-22 @ 22:14:39
URL: http://sprut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0