En snabbis.

Jag vet att jag är kass på att blogga men det ska jag styra upp. Nu blir det ett kort inlägg, en snabbis blir det ;)

När jag vaknade för en halvtimme sen bestämde jag mig för en sak, och den kommer inte att kunna genomföras utan er hjälp. Jag har en plan, den går ut på att jag ska lägga mig före halv tio ikväll. Jag är så trött idag att jag inte vet vad som är upp och ner. Så dom som ser att jag är inloggad på msn får skälla på mig så jag lägger mig. Okej?

Måste fixa och gå till skolan nu. går 8-15.45 sen träning direkt efter, jag kommer nog sova ovaggad ikväll - när jag väl lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag kan dra mitt strå till stacken och inte gå ut på msn alls ikväll om du vill :)

2008-04-22 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0