Helg.

Helgen är nu här och den är väldigt efterlängtad. Jag har nog aldrig varit så trött som jag var i morse när jag vaknade. Jag har bara mig själv att skylla för att jag inte sover, men det handlar om prioriteringar ;)

Dagen har varit rätt okej. Kom nästan i tid i morse, blev nog bara knappt 5 minuter sen *yey* Fick tillbaka filosofiprovet, jag som fasade över att få se resultatet blev överraskad när jag fick ett VG+.. Tro det eller ej. Inte illa för att vara jag - hatar filosofi. Dessutom hade studentkläderna kommit.. Jag, Mica och Cilla haffade våra snabbt som ögat. Haha.. Jag och Mica kom på den galanta planen att hon, jag och Cilla ska återvända till Rom tillsammans också, någon gång nu när vi gått ut. Anyway.. Slutade skolan lite tidigare, jag och Mica gick hem till mig och gjorde scones :) Rätt så skön fredag med andra ord. När Mica gick hem så började jag städa, har städat sen dess. Är äntligen klar. Odd och Eva kommer om typ 2 timmar, ska duscha och göra i ordning mig, vi skulle tydligen gå ut och äta ikväll verkar det som ? Jaja. Saknar dom som fan och det ska bli sjukt kul att träffa dom igen, mamma och pappa <3

För övrigt har veckan knallat på rätt bra. Varit en skön vecka. Dock mycket funderingar på vad jag ska söka nu efter St Micke. Asökningarna ska vara inne den 15e och jag känner mig faktiskt ganska säker på hur jag vill göra med allt. Skönt!

Föresten, om en vecka ganska precis så är jag framme i Örebro, Andreas kommer och hämtar mig där. Mys!

Nej, duscha nu... kanske plugga en trudilutt sen göra i ordning mig. Puss!

The Knife - Heartbeats

image62

Rom - 07
Markus, jag, Mica och Cilla i solen vid Capitolium

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ojsan oj! ROM! Inte dåligt att vara där kan jag tro! Dit vill jag också!:) Grattis för provresultatet, duktiga duuuu!!:D

KraaaaAM!

2008-04-14 @ 10:03:18
URL: http://lauden.blogg.se
Postat av: chauffören

Duktig du är som fixar och donar inför hösten, tänk om man kunde ha lite framförhållning själv.... jag tar en vecka i taget, det räcker för nu ... 3 dagar och 20 timmar står jag där och väntar :)

2008-04-14 @ 22:02:36
URL: http://sprut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0