Jävla oflyt hela tin...

...ja det kan man säga.

Anyway. Jag är glad att solen skiner med sin närvaro. Då blir man lite piggare och gladare. Faktiskt så blev det strömavbrott i skolan under sista lektionen så vi fick sluta tidigare. Jag och Elle gick *japp, jag gick* ner på stan och kikade lite. Självklart hittade jag en jäkla massa, ska ner imorgon igen och köpa det jag la undan. Har ju faktiskt inga pengar nu men tills imorgon är det fixat ;)

Igår tog jag tåget ner till Borlänge för en dag på stan med bror min. Han missade tiden han skulle hämta mig på tåget men jag roade mig med att läsa tidningar och kika på folk som gick förbi. Till slut tog jag mig till Alexandras Brud & Bal där jag köpte en underkjol, en kuvertväska och en sjal till balen. Är riktigt ruskigt nöjd, detta blir bra :) När balshoppandet var slut var vi töntiga och cyklade till Kupolen, Robert skjutsade mig. Det var lite märkligt att inte ha blivit skjutsad bakpå cykeln av sin egen bror förrän man är nästan 18 år... Hejja. Alla har ett barn inom sig ;) Vi kände rätt fort att vi kunde Kupolen så vi tog en fika på Waynes coffee för att efter det förflytta oss till tåget.. Robert hoppade av i Tällberg och jag fortsatte hem till Mora. I vilket fall så var det den bästa eftermiddagen med bror ever. Riktigt trevligt väder och sällskap, samtalen ska vi inte tala om :)

För övrigt blir det en lugn helg med mycket plugg och soffpotatisande. Självklart blir det dans också. Elle far till Sthlm imorgon och missar sin kurs på söndag så jag ska hålla barnkursen. Blir intressant att se om småttingarna gör som jag säger eller om dom trotsar ;)

Ska äta en sväng nu med mamma och pappa. Lägga mig tidigt ikväll, avslutar nog kvällen med en promenad med Fia i solen :)

Elton John - Your song

Kommentarer
Postat av: Storebror

Hej syster,

Tyckte också det var en riktigt trevlig eftermiddag. Ledsen att jag lyckades komma sent bara. Maybe sometime again?

//R

2008-04-26 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0