Livrädd.

I eftermiddag fick jag veta att någon spytt i skolan, jag med min emetofobi.. Shit. Är alldeles i upplösningstillstånd.

Positivt är att min balklänning kom idag, jag var tveksam till färgen när jag beställde den men nu är jag supernöjd! Har inte haft den på mig ordentligt än då jag är ensam hemma så det finns ingen som kan hjälpa mig med snörningen bak, tror dock *eller jag vet* att jag kommer behöva en underkjol. Nästa projekt är alltså att åka till blge och köpa sjal, handskar, underkjol och kuvertväska. Mysigt :)

Lämnade även in projektarbetet idag. Skönt att ha det ur världen. Nu kan jag börja fokusera på det jag missat och skjutit upp för att bli klar med projektarbetet. Rätt mycket att göra i skolan nu men det är snart slut på skiten! Sen blir allt roligare när man har något att se fram emot. Om två helger kommer mamma och pappa 2 hit *Odd och Eva* som jag inte träffat på två månader. Helt galet. Längtar så :) Helgen efter det tar jag mitt pick och pack och far ner till Andreas i Karlstad, det ska inte alls bli helt fel det heller, längtar mer till den helgen faktiskt ;)

Nä. Äta, plugga.... *hoppas jag inte blir sjuk*

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sprut

Det finns fler som ser fram emot ditt besök i Karlstad:)

2008-04-01 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0