Missförstådd.

Haha, nu tror folk att jag har varit magsjuk *i och med mitt förra inlägg* - men så är det inte. Jag har bara min vanliga nojja för att bli magsjuk, men jag är det inte. Så, nu har vi rett ut det.

Jag är fortfarande hemma i alla fall. Ska packa allt imorgon och sola en sväng. På fredag åker jag. Det är inte långt kvar och jag sprängs snart.


Gick faktiskt till sklan en snabbis idag och hade mitt historieseminarium, skönt att det var så många som var med så man slapp säga så mkt. Lite sa jag i alla fall. Förklarade bland annat tendenskriteriet, att Djingis Khan var en aktör och Rankes tankar om hur historieskrivarna skulle bära sig åt. Skönt att ha det gjort! Efter skolan bar det av hem till mig, Ann följde med. Vi åt en sväng sen gick vi *ja ni hörde rätt, jag gick* ner på stan och solade. Galet fint väder! Dagen med Ann avslutades med en kopp te på kafét hos hennes mamma.


Ikväll har jag laaatat mig!


Daughtry - Used to


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du kanske var värd en lat kväll efter den enorma kraftansträngningen du gjorde när du gick ÄNDA ner till stan :P Puss på dig

2008-04-16 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0