Paradise will wait...

Helgen har varit okej, inte jätteskoj men jag har hållt mig så sysselsatt jag kunnat och faktiskt lyckats bra med det jag gjort. Fredagen bestod av lite kikande på stan med elle och balklänningsfixande, på kvällen åt vi middag här hemma och jag cyklade till Suss för att hyra film. Även lördagen spenderades på stan fast denna gången med mamma, blev en del shopping. Efter kikandet på stan tog jag mig till ön och grillade med töserna. Jag, Ellen, Suss, Malin, Cicci och Lizette käkade tills vi sprack och fortsatte kvällen med att kika på körslaget. Var hur bra som helst. Nina är grym! För mig är Team Cans överlägsna, och nej jag är inte partisk, jag är hur objektiv som helst. Tjejerna drog på Wasa efter myset hemma hos Ellen och jag for hem. Idag har jag dansat en hel del.. Tränade en halvtimme med Mattias, höll barnkursen - det var för övrigt stökigt och jobbigt men hur kul som helst. Efter barnkursen for jag hem och åt för att åka tillbaka till dansen och träna 19-21.. Trött nu men jag lär plugga en sväng innan jag kryper till kojs.

Jag vet, jag har universums tråkigaste blogg. Jag skriver som en mellanstadieelev och rabblar upp allt jag gjort. Men men... Det är David som står för den konstruktiva kritiken och han har inte gett mig någon på länge, om det beror på att han har gett upp hoppet eller om det är för att han är rätt nöjd vet jag inte. Jag har i alla fall inte fått någon.

För övrigt känns det som att man hamnat i en rätt förgiftad situation just nu. Jag gillar den inte någonstans. I alla fall så tänker jag att det är ännu en erfarenhet. Alltid något. Skönt att ha så mycket att se fram emot. Shopping i Borlänge med Ann på onsdag, på kvällen blir det middag hos mammas kompis och sen far jag till Ann för att ha ett lugnt valborgsfirande. Ett gammal valborgsfirande, ett sånt man hade när man var liten, när man cyklade runt i fula mjukisbyxor och kollade på kasar. Förutom en mysig valborg ser jag fram emot att det inte är alltför långt tills jag ska till Madde och fixa min galna utväxt, inte så mycket att se fram emot kanske men jo, det måste jag säga. Ska bli så skönt. En vecka efter hårfixandet är det baaal :) galet roligt. Man får inte glömma att det faktiskt bara är 5 veckor kvar till studenten (!) Jag tycker att jag alldeles just började på gymnasiet och lärde mig hitta på skolan , nu ska man ta studenten. Hur sjukt är inte det? Vi har börjat med sångerna till studenten på kören, vissa gråter redan nu, på träningarna - hur ska vi då kunna sjunga i kyrkan sen, när det väl gäller. Jag kommer bli helt uttorkad.

Spännande sak som hände idag... Jag var på väg till träningen och då ringe Eva. Hon frågade mig vad jag skulle göra helgen efter min student *vi tar studenten på en torsdag* verkar som att hon och Odd kommer röva bort mig den helgen på något äventyr. Jag vet att Scotts spelar i lindesnäs på fredagen så jag antar att vi kommer hamna där men mer än så kan jag inte komma på. Det är tydligen hemligt, jag vet ingenting. Hur spännande som helst.

Det här blev ett värdelöst inlägg men men. Ska plugga en sväng nu och sova sen. Lite bilder från helgen får avsluta inlägget.

Brolle jr - Watching the stars

       

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0