plugga shoppa grilla joel

Har hunnit med mycket idag. Sov ut riktigt länge, gjorde i ordning mig och åkte ner på stan med mams. Som vanligt skulle vi inte shoppa men det blev ett par solbrillor, ett armband, örhängen, en kofta, linnen och en tunika. La undan en kamera på expert också som jag ska ner och köpa på måndag. Skönt att ha en egen nu inför SM, bal, studentvecka mm! :)

Filmen hos Suss igår var inte jättebra men det var kul att träffa henne. Längesen nu. Det är inte ofta jag slänger mig på cykeln och far iväg av mig själv. Brukar krävas en del tjat och övertalning men inte igår inte! Var riktigt skönt att cykla hem mitt i natten, knappt nå folk ute alls, bara lyssna på musik och skita i allt.

Anyway. Sitter och pluggar med en kopp kaffe i näven just nu.. Ska göra klart den här skiten, hämta Lizette och Cicci och åka ut till ön. Ska grilla lite hemma hos Ellen, dom andra ska vidare till Wasa sen men jag lär väl dra hem. Kom på idag att det är Hillcross i Gesunda idag, det missar jag självklart. Som alltid, men förra året var jag bannemig där ;)


Det finns folk som aldrig slutar att göra en barnsligt glad för ingenting. Sådär 5 år på julafton-glad, töntglad.

Joel Örn kan det där med att vara spontansnäll utan anledning, visst ska man vara snäll men Joel han kan han. Bumblebee.

image63

Joel och jag, skolavslutningen förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0