Två lyckliga dårar

Allt är så bra just nu så jag blir knäpp. Jag sprängs.. Snart är det slut på skolan, inte ens två månader (!) kvar till studenten. Visst ligger jag efter lite i skolan men det är en världslig sak om man tänker på vad som komma skall.  Våren och sommaren är på väg med allt det har att erbjuda. Öland, Malung, sol, mys, vänner, känslor. Ska bli så skönt att få komma från Mora, urskogen, och ge mig ut i den riktiga världen istället för yttre rymden. Dessutom så kommer Odd och Eva hit till helgen och det ska bli så kul, inte träffat dom sen i Februari, vi som alltid ses annars. Helgen efter det åker jag till Andreas, ja tack. Det är inte så långt kvar till valborg och SM heller. Allt är bra.

Negativt med att flytta från Mora är att jag kommer sakna alla hur mkt som helst... Ann liksom, kom igen, vi har kännt varandra och hållt ihop i 13 år.. Det har ju varit vi, dårarna, vi har brutit ben tillsammans, tältat i trädgården, retat våra föräldrar till vansinne och lagat oätlig mat i alla tider. Hur ska detta gå?
Ann funderade idag:
"Om man öppnar magmunnen, slappnar av i matstrupen och svalget och ställer sig på händer, rinner allt ut då?"
Kom igen Ann. Hur ska jag klara mig?

Nej, nu ska jag städa av här, äta, plugga, tvätta och fylla i ansökningarna till högskola/universitet som ska in.

image60

Kommentarer
Postat av: Spunk

Hey! Nu är jag nyfiken, vem är denna Anders?! ;)

2008-04-08 @ 21:44:02
Postat av: Sprut

Jagk säger ja tack till att du kommer hit, ska bli mysigt ... Det kommer bli den bästa resan mellan örebro och karlstad ever, minst 4½ toasters.

2008-04-08 @ 23:14:36
URL: http://www.sprut.blogg.se
Postat av: Tommy

Haha!:P så nice att du rabblar upp en massa saker som kommer hända i sommar, hmmmmm, alla evenemang handlar om dans!? konstigt!:) haha!

KraaaaM!

2008-04-09 @ 09:18:03
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0