fina somrar - bitter Karro

Sommaren är i princip slut, tycker jag i alla fall. Som vanligt är det ika bra att tänka i de banorna, då blir man inte så besviken när det väl händer. Löven blir gula och röda, tempraturen sjunker avsevärt och skolan börjar. Den här sommaren har väl varit okej men inte mer än så. Jag har varit hur off som helst och inte haft någon lust till något, inte ens dans. Det är först nu på slutet - den sista veckan - som jag vaknat upp ur min koma och haft nästan the time of my life. Trots ett regnigt Mora var det en hel del folk ute i helgen med humöret på topp. Jag har knutit nya bekantskaper och odlat de jag haft sen tidigare. Det har helt enkelt varit en klockren vecka med en massa skoj och ledigt från jobbet, märk att jag sa vecka och inte sommar. Den bästa sommaren var 2006, då var hela sommaren lika underbar som de senaste dagarna... Jag och Tove for runt på än det ena än det andra, bara vi två i ur och skur. Det går inte ens att jämföra alla andra somrar med den. Summa sumarum - fina somrar gör mig bitter på alla andra somrar.

Nä. Nu har jag skrivit ett flummigt inlägg.. Jag vet att det är dåligt med skrivande från min sida men det kommer säkert när jag flyttat.. Med andra ord om två veckor.

Nu - Romkväll med Mica och Cilla..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0