Shopping

For till Borlänge med mams och paps en sväng i eftermiddag för att skriva på lite papper och ta en tur på Kupolen. Jag har ju tjatat om att jag ska köpa en ny handväska länge nu, så det var dags idag. Köpte en svart relativt stor Friis & Co. Älskar den. Kunde inte hålla mig utan köpte även jeans, en kofta och lite vanliga linnen.

I alla fall.. Nu är jag trött och sådär rastlöst hungrig, när man inte vill äta för att man är hungrig på riktigt utan man äter för att fördriva lite tid. Har dock ätit som en häst idag så hur det ska få plats mer mat i magen vet jag inte, mask i magen? ;) Haha. Jag har bara fyra nätter kvar hemma i huset på broåkern nu, känns märkligt när man ändå faktiskt bott här i samma hus, i samma rum, i 17 år (!) Dessutom vet jag inte hur jag ska förhålla mig till alla nya förändringar. Tror att det är lika bra att inte fundera på något utan bara låta det ske och göra det bästa av alla möjliga tänkbara situationer. Måste även erkänna att det inte bara är läskiga förändringar som sker just nu, det är en del bra också - och det tänker jag ta vara på och njuta.

Jag älskar hösten, faktiskt. Vintern är nog den enda årstid jag skyr som pesten. Det är nog få som hatar vintern så mycket som mig. Hösten är mysig men även lite på så sätt att samtidigt som allt är så fint så vet man vad som väntar - vinter. Usch!!!!! Men att vakna tidigt på morgonen, sätta på sig mjukiskläder, halsduk, slänga i mp3n och ta en långpromenad på hösten är ju så fint....

Dags för sängen nu. Har verkligen tusen ärenden att uträtta imorgon.
- Tandregleringen
- Ringa stub (Karlstad studentbostäder)
- Laga solbrillor
- Laga Alex halsband
- Fixa ett kort
- Ordna lite med nya datorn
- Börja packa lite smått (?)
- Tacos hos Vickan

Puss...
...och godnatt

Marit Larsen - Under the Surface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0