the winner takes it all

Då var den här sommaren över, vill jag lova. Nu skingras vi som umgåtts och delat de stora stunderna i livet tillsammans. Jag åker till Karlstad nästa fredag, den 22a. Ann far till småland på lördag (!) Carro hamnar i Götet med sin Jimmy. Nu är det slut på det roliga. Om 20 år kommer man höra av sig till varandra via stayfriends och berätta om vilka fina barn vi har fått och vilken färg vi målat husfasaden. Nej men allvarligt, det känns ungefär så. Jag ska åka till Ann och hämta mina saker som jag lämnat där efter jag sov där inatt och säga hej då. Jag ska säga hej då till Ann! Detta är inte alls trevligt.

Nej.. Tråkigt ämne. Ledsamt och alleles alldeles... fel.

De sista helgerna har varit alldeles perfekta. Massa festande och trevligt sällskap. The time of my life. Måste säga att sommaren slutade fint trots allt.. Den sista sommaren i Mora. Jag har blivit drabbad av en släng nostalgi och måste göra precis allt just nu. Får inte missa något som händer. Var på bio igår med Ann och Ecke och såg Mamma Mia. Ecke förstod alldeles innan den började att det var en musikalfilm och suckade åt att det hela. Haha, cute :) I alla fall så tycker jag att den var hur mysig som helst.

När jag ändå ska flytta från Mora och hela mitt liv förändras totalt så tänkte jag göra en liten förändring på mig själv också. Var hos Madde (som för övrigt är världens bästa frisör) och klippte mig igår, och klippte mig kan man verkligen säga att jag gjorde. Blev jäkligt kort mot vad det var förr. Tog av i alla fall 13 cm så nu slutar det alldeles ovanför axlarna. Jag är nöjd, skönt med en förändring och inte samma kör hela tiden.


Bjuder på lite bilder. Blandad frukt.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0