08.12.01

Nu är det december, vet inte om jag ska skratta eller gråta, kan inte riktigt bestämma mig - som med så mycket annat. I varje fall... Tog mig upp kvart i 8 i morse *yey me*.. Skulle vara i skolan 8 för att göra ett grupparbete så jag slängde på mig kläderna och slängde i mig lite yoghurt och knallade iväg. Skönt när man inte ska vara i skolan så läge - slipper man göra i ordning sig i all oändlighet för att se mänsklig ut. Imorgon har jag dock föreläsning så då blir det andra bullar, uppstigning kl 6. Dessutom fyller självaste Sara Sofia Skogsberg 20 imorgon - special special ;)

Har precis ätit lite frukost, ska ringa tandläkaren nu eftersom jag lyckats skaffa mig ett hål i en tand. För övrigt går det kanon med tänderna och tandställningen. Börjar hända grejer nu och det är verkligen hur fascinerande som helst vad dom kan göra med tänder.. Intressant, verkligen.

Pluggdag.

Det är lite kul med min blogg, min mamma och bror använder kommentarerna som man kan skriva till att skriva meddelanden till varandra, hur gulligt är inte det? Ett bra exempel är kommentarerna dom skrev till inlägget den 22/10. Kärlek.

Nordman & Ainbusk - En julsaga

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej...:D

Fin blogg du har!!

kul att det är någon mer i "klassen" som skriver!!

2008-12-01 @ 14:10:06
URL: http://bridgett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0